امروز : یکشنبه - ۱۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۴

هدف این برنامه آشنا کردن روزنامه نگاران، گروه های تصویربرداری، وبلاگ نویسان و افراد مشهور با منابع گردشگری، جاذبه ها و فرصت های گردشگری این کشور و ترویج آن در جهان است .

بلغارستان کمپینی را برای معرفی مقاصد گردشگری خود از طریق هماهنگی و اجرای تورهای موضوعی، دعوت از خبرنگاران، گروه فیلمبرداری، وبلاگ نویسان، وبلاگ نویسان، افراد مشهور و کارشناسان از بازارهای هدف راه اندازی می کند.

بنا به بیانیه اخیر وزارت گردشگری، این دستور بخشی جدایی ناپذیر از برنامه سالانه تبلیغات ملی گردشگری است که در درجه اول بر تبلیغ مقصد از طریق ابزارهای بازاریابی تاکتیکی مانند برنامه ها و کمپین ها متمرکز است .

در بیانیه این وزارتخانه آمده است : هدف این است که شرکت کنندگان یعنی روزنامه نگاران، گروه های تصویربرداری، وبلاگ نویسان و افراد مشهور با منابع گردشگری، جاذبه ها و فرصت های گردشگری از نزدیک آشنا شوند و آنها این اطلاعات را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارند.

این بیانیه اهمچنین اضافه کرد از دیدگاه بازاریابی، منشاء و جذابیت اطلاعات و پیام‌ها به طور قابل توجهی بر احتمال پذیرش طیف گسترده‌ای از کاربران یا خوانندگان تأثیر می‌گذارد.

بودجه وزارت جهانگردی برای این تدارکات مبتنی بر انتخاب سودمندترین پیشنهاد از نظر اقتصادی با استفاده از استاندارد اعطای "کمترین قیمت" خواهد بود.

با توجه به الزامات مشخص شده برای انجام این دستور، وزارتخانه به شرح زیر است:

استدلال برای پیشنهادات و انتخاب شرکت کنندگان

برنامه سفر تفصیلی

سازماندهی دعوتنامه

قرارداد/قرارداد

لجستیک

مدیریت کمپین و مواد ارتباطی

راهنمای گردشگری

نتایج پایش

تهیه مطالب آموزنده و روابط عمومی

علاوه بر این، در سپتامبر سال گذشته، وزارت گردشگری بلغارستان به رهبری ایلین دیمیتروف، وزیر موقت، ابتکار عمل برای دعوت از خبرنگاران، اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و وبلاگ نویسان اروپایی را برای بازدید از این کشور به عهده گرفت.

در آن زمان، دیمیتروف گفت که هدف این است که به این افراد تجربه مستقیمی از زیبایی طبیعی و فضای آرام بلغارستان ارائه شود.

وی اظهار داشت که نزدیکی بلغارستان به اقدامات نظامی جاری در اوکراین چالش هایی را به همراه داشته که در نتیجه برخی از بازارهای گردشگری سنتی این کشور کاهش یافته است. در عین حال، او روند انتخاب بیشتر بلغارها را برای گذراندن تعطیلات در داخل کشور در سال گذشته برجسته کرد که نشان دهنده ترجیح گردشگری داخلی برای شهروندان این کشور است.

 


نوشتن دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید